Tietoa meistä

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin ja valtakunnallinen kansalaisjärjestö, johon kaikki uudet jäsenet ovat tervetulleita.

MLL:n päätehtävä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

MLL on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton. Järjestämme erilaisia tapahtumia ja tempauksia paikallisesti.

Toimintaa ollut Hollolassa 15.10.1924 lähtien

Paikallisyhdistyksien toimintaa ohjaavat myös yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt.

MLL kuuntelee lapsia ja nuoria. He voivat soittaa maksutta, nimettömänä ja luottamuksellisesti MLL:n Lasten ja nuorten puhelimen tai kirjoittaa Nuortennetin kirjepalveluun.

MLL auttaa ja neuvoo. Vanhemmat puolestaan voivat soittaa nimettömänän ja luottamuksellisesti Vanhempainpuhelimeen tai kirjoittaa Vanhempainnetin kirjepalveluun. Yhteydenottoihin vastaavat koulutetut vapaaehtoiset.Vanhempainnettiin on koottu laaja tietopaketti 0-18 -vuotiaiden kasvusta ja kehityksestä.

MLL tuottaa oppaita lasten terveen kehityksen tueksi. Oppaita jaetaan neuvoloissa.

MLL  yhdistää mm. perhekahvilatoiminnallaan pienten lasten vanhemmat toisiina samassa elämäntilanteessa oleviin perheisiin. Kerhot tarjoavat mukavaa tekemistä niin lapsille kuin vanhemmille.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.